sâmbătă, 11 septembrie 2010

De ce?


De ce esti atat de perfect? Tu nu stii ca perfectiunea nu exista? De ce esti imposibilul? Tu nu stiai ca imposibilul nu poate fi posibil?
Idealul va fi mereu blond cu ochii albastrii si inalt... Idealul nu exista ,stiai?
Majoritatea 'il' vor unic,tandru si frumos.. tu stiai ca asa ceva nu exista?
Intotdeauna 'el ' nu pune mult suflet,el e libertin... tu de ce nu esti asa? De ce aspiri spre vis? Visurile tin de fabulos,iar fantasticul este in mintea mea... 
Tu esti adevarat?(...)

De ce iti pasa atat de mult? Tu stiai ca iubirea este ca un drog? Te simti in al 9-lea cer cat consumi,ceea ce consumi...Oare ma droghezi in fiecare clipa? Ce drog mi`ai dat de ma simt mereu cu tine in al 9- lea cer?
Tu stiai ca dupa ce se termina efectul drogului, revin la viata mea normala?
Dar... oare,tu stiai ca ingerii nu traiesc pe pamant?
Ingerii zboara,vegheaza, nu calca pe pamant... ei au aripi!
Tu de ce mergi pe pamant?
Tu de ce nu ai aripi?
De ce nu mi-ai spus ca ai... deci asta incerci sa imi spui cand "o sa te tin sub aripa mea"?Tu ai aripi... 
Stii ce se spune despre ochii tai? "Ochii albastrii sunt ai lui Dumnezeu",dar oare de ce stai cu mine? Ingerii au alta treaba,vegheaza copii.Oare fiecare copil are ingerul lui? Tu oare esti numai al meu? Poate ca sunt norocoasa,eu pot sa te vad,sa te ating,sa te simt,sa iti vorbesc.Tu ma asculti,nu ma certi,ma mangai,nu ma ranesti...Imi asculti orice problema,imi dai sfaturi,ma ajuti...
Eu inca sunt un copil,dar cand voi fi adult o sa mai am inger?
Si daca nu o sa mai am inger?
Eu ce ma fac?
Cine imi sopteste in fiecare zi 'te iubesc'...ingerii se indragostesc?
Eu... am auzit povesti cum ca 'dragostea este divina',dar nu am auzit povesti cum ar fi' un inger s-a indragostit de un simplu pamantean"!
 Ingerii stau pe nori,asa stiam eu... De aceea cand pasesti sunt nori pufosi in urma ta si soare?
Parul tau e facut din raze de soare? Dar de ce eu nu ma ard?Eu stiam ca nu poti atinge razele de soare...
Dar eu iti spun cateodata 'puiule' .
Puiule,eu te iubesc!Nu vreau sa se piarda efectul,daca m-ai drogat, nu vreau sa imi pierd visul daca visez,vreau sa te am mereu,mereu langa mine.
Te iubesc!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu