miercuri, 1 septembrie 2010

David Villa


David Villa


 David Villa un fotbalist care atrage privirea multor femei.Idolizat de fotbalistii juniori ,Villa are grija de aspectul lui.
David Villa a reintrodus o coafura (foarte la moda in 1980)si a devenit populara, cunoscuta sub numele de coafura ”Faux Hawk” David Villa .

David Villa, la Barcelona pentru 45 de milioane de euro

Barcelona a dat prima lovitura a post-sezonului. Presa iberica a anuntat transferul atacantului nationalei Spaniei pe Camp Nou, pentru o suma impresionanta, mai mare chiar decat aceea platita in urma cu un an pentru Zlatan Ibrahimovic.
Jucatorul Valenciei, in varsta de 28 de ani, vi fi prezentat chiar vineri de Barcelona si va juca in urmatoarele patru sezoane in tricoul "blaugrana".

Interviu David Villa: “Torres ma obliga sa dau tot ce am mai bun!”

Care este secretul din spatele formei irezistibile a Spaniei din ultimii ani?
David Villa: Cred ca ne-am obisnuit cu acest stil de joc de mai multi ani. Cel mai important lucru este ca echipa nu a fost formata in ultima luna sau in ultimele doua luni, ci suntem in aceasta formula de mai bine de trei ani. Ne-am creat o filozofie proprie de joc, jucatorii sunt conectati cu totii la aceasta filozofie si acest lucru se poate vedea pe teren. Cum vezi grupa Spaniei in Africa de Sud 2010?
David Villa: Am fi putut da peste adversari teoretic mai puternici, dar si cei pe care ii avem ne vor face viata grea. Nu stim prea multe despre Honduras, dar este o echipa solida care a meritat sa se califice la Mondial. Elvetia este o echipa tanara si dinamica cu un stil european. In opinia mea, Chile este cea mai periculoasa rivala din grupa, lucru demonstrat in campania excelenta de calificare din America de Sud. Este o echipa compacta, foarte competitita si foarte periculoasa pe faza de atac.
Ce amintiri ai din Germania 2006?
David Villa: Am inceput cu o victorie convingatoare [4-0 cu Ucraina] si eu am fost pe lista marcatorilor. Prima faza a competitiei a fost buna, dar apoi a venit jocul cu Franta din optimi in care nu am jucat deloc bine si a trebuit sa ne facem bagajele. Am marcat trei goluri in turneu dar m-am intors acasa cu un gust amar.
Apoi a venit triumful de la EURO 2008. A fost un balon de oxigen pentru fotbalul spaniol?
David Villa: Da. Ceea ce trebuia sa schimbam era dinamica si nu abilitatea ca echipa. Idei ca “Spania joaca un fotbal frumos dar pleaca devreme acasa”, “se cred campioni inainte sa inceapa turneul” si “Spania este ghinionista la loviturile de departajare” sunt acum parte a trecutului. Si cred ca va ramane asa in urmatorii ani.
Care sunt diferentele la nivel de lot fata de 2008?
David Villa: In linii mari lotul este acelasi. Au mai aparut cativa jucatori tineri, s-au schimbat cateva lucruri dar structura echipei a ramas aceeasi. Avem inca mult fotbal in noi, multe motive sa jucam impreuna si faptul ca am castigat deja un trofeu ne da incredere. Echipa actuala este o continuare fireasca a celei din 2008.
Cupa Confederatiilor de anul trecut nu a decurs conform planului. Ce ati invatat din acel turneu?
David Villa: Acelasi lucru pe care il stiam si de la precedentele turnee: o singura zi de lipsa de concentrare te poate trimite acasa. Nu ne-am regasit forma cea mai buna contra Statelor Unite [in semifinale]. Nu spun ca am jucat prost, fiindca ne-am creat destule ocazii, dar nu am reusit sa le concretizam si am fost eliminati.
Cum ai descrie perechea de atac pe care o faci cu Fernando Torres?
David Villa: Jucam deja de mult timp impreuna, iar faptul ca ne intelegem foarte bine se vede pe teren. Nu este vital sa fie o relatie stransa intre noi pentru ca in cele din urma orice fotbalist intra pe teren sa isi faca datoria, dar in cazul nostru faptul ca suntem prieteni face ca totul sa devina mult mai simplu. Modul in care joaca scoate ce este mai bun in mine si reciproc. Formam un cuplu bun in atac si acest lucru s-a vazut deja de mai multa vreme.
Si care este verdictul tau cu privire la axa Xavi – Andres Iniesta, care sunt deja noii tai colegi de club?
David Villa: In afara de faptul ca sunt jucatori foarte inteligenti, aduc mereu prospetime in joc. Evolueaza impreuna de foarte mult timp si cunosc pe toate partile jocul echipe noastre nationale. Joaca din instinct si modul in care o fac scade presiunea pe defensiva noastra pentru ca avem un control superior al balonului. In plus, noi atacantii trebuie sa fim mereu in alerta ca sa primim mingea.
Crezi ca faptul ca situatia ta contractuala de la club s-a rezolvat inainte de turneu ar putea face diferenta?
David Villa: Eu nu am avut niciodata in cariera o vara linistita. La orice echipa as fi fost, intotdeauna erau alte cluburi interesate de mine. Fara indoiala ca eliberarea de aceasta presiune ma va ajuta.
Cartile de istorie a fotbalului arata ca doar o echipa, Germania de Vest in 1972 si 1974, a castigat Campionatul Mondial imediat dupa cel european. Ce parere ai despre acest lucru?
David Villa: Acest gen de recorduri trebuie doborate si sper ca noi vom fi cei care o vor face.

Un comentariu: